BELEX Club
BELEX Club
BELEX Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
BELEX Club

Ekonomski Forum
 
PrijemTABLEEventsPublicationsTražiRegistruj sePristupi
 

 Moj skalping sistem na demo acc

Ići dole 
3 posters
AutorPoruka
Ivek
Just looking
Just looking



Broj poruka : 2
Points : 0
Datum upisa : 16.12.2009

Moj skalping sistem na demo acc Empty
PočaljiNaslov: Moj skalping sistem na demo acc   Moj skalping sistem na demo acc Icon_minitime12/19/2009, 19:59

Pre mesec dana počeo sam da se interesujem za Forex, pa evo , hteo bih da predstavim moje trgovanje.Nemojte očekivati da ovo bude tutorijal za trgovanje, već neko moje vidjenje ovoga jer sam apsolutni početnik , pa su i saveti i kritike dobrodošle.
Otvorio sam demo acc i posle par uspešnih dana , acc sam srozao na nulu.Slicno sam uradio i sa sledecim.Učio sam na www.babypips.com, što svima preporučujem , tako da i te savete pokušavam da koristim. Pre deset dana otvorio sam novi demo , rešen da pokušam malo ozbiljnije da trgujem, da se uživim u acc da bude kao pravi. Mogu reci da nisam bas uspeo jer kolko god se trudio ipak se desi da se žurim , pa zatvorim pozicije ranije nego što sam mislio , kao i da ostavim otvorene pa sta bude.Par puta je ispalo veoma loše, ali i par puta je bilo sasvim OK.
Ne mogu reci da je ovo sto radim baš sistem , jer iako sam pokušao da postavim pravila za trgovanje i dalje ih se ne pridržavam strogo.
Ovakav način trgovanja ipak zahteva duže sedenje za kompom , jer u toku dana izvrsim dosta trgovanja.Jako je bitno da se prate svetske vesti , vezane za ekonomiju EZ i SAD , jer sam se bazirao samo na eurusd par.