| AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) | |
|
+102sonne Lolita đubretarac Dmitar MORNAR Friz Dragan S ILoveRoses Bookmaker stock Dragan11 RobinHood Yudejavu Guinness l.morlang Bopel Limited011 pakodazna Atomski mrav Dexiv nepet pepsiman Dibesto V029 Pekoilic Teletrader vajabaja Admin Zoranecc JelenaS Astana rovadc HUACHUMA Greta MYSTIC021 Bidza Drag65 Dusan Mezi Zeljko Boby Drasko Magi2 Miladin Steve McQueen Aca123 Ilija gogloee JMBR Maca C R A Z Y Sneki real_finanza Dixi Vladimirmitr Mr. Price Ars Vivendi GAGILILI Aleks SabanNonda Aritmeticar Sasa965 Fenix Racunarko Vladulns Igita Josip BoS DelBoy bellel Momir Dejansss Fast Strbac EVE BBrroo Banaćanin BojanNS Dosije Folio Vlada BG KRUSKA Pera Božić Big Mile Dax Drag_Mlad Enron Novosadjanin007 Djepeto83 Fmember Taliano Milos86 Sofke Ivan2211 geogsi Mitar Sutra Slovenac1 Tic Boranija Spejs Bond 106 posters |
|
Autor | Poruka |
---|
Bond Moderator
Broj poruka : 13756 Localisation : Novi Sad Points : 51502 Datum upisa : 03.06.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/2/2011, 18:48 | |
| Promene: 01.08. - 02.08.2011. (T-3) ili 27.07. - 28.07.2011. [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
Strbac VIP
Broj poruka : 130 Points : 314 Datum upisa : 14.11.2007
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/2/2011, 21:33 | |
| Nova formacija na AIK-u (poslednja 4 trgovanja) je bearish box sa rasponom 2600 - 2650 . Ako AIK probije donji limit 2600, eto ga sledeci stepenik na dole. [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
HUACHUMA VIP
Broj poruka : 523 Localisation : valjevo Points : 1619 Datum upisa : 25.05.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/2/2011, 22:09 | |
| Meni se cini da je naj veci krivac drzava. Mislim da bi oni trebali da odmah isplate novac koji duguju putarima (koji su po dogovoru duzni da plate za 16 meseci).
Nemaju pare, neko ce reci. Pa drzava bi mogla da uzme kratkorocni kredit sa kamatom od recimo 10%. Odmah da plati putarima ali sa diskontom od 10%. I tako bi svi bili srecni osim, mozda,putara koji bi dobili 10% manje od ocekivane, svote ali odmah. Drzava bi pocela da otplacuje rate i imala bi manje strajkova i stabilnije banke a na koridoru bi cvetale ruze. Za 16 meseci drzava bi isplatila dug poveriocima. Iznos isplacenog duga bi bio isti. Iznos bi bio distribuiran u anuitetima u toku 16 meseci umesto da bude lump sum tj. odjednom.
_________________ Bolje je imati akcije na grani nego nekretnine u ruci!
| |
|
| |
Steve McQueen Member
Broj poruka : 539 Points : 2079 Datum upisa : 30.11.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/2/2011, 22:29 | |
| Pošto kao što neko reče ne moramo svi da imamo isto mišljenje, ja ću ukratko izneti moje. Kao prvo mislim da su kod AIKB padom vrednosti 0d 40% u poslednja tri meseca u trenutnu cenu već ukalkulisani svi problemi koji su je snašli. I više od toga, ali to je već stvar digitrona i bilansa a ne pukog nagadjanja. Mislim i da su je mali paničari dodatno pogurali dole bar za desetak posto, a duže vreme su mali bili i jedini prodavci. To bi po meni dalje značilo i da su u cenu već ukalkulisana najlošija rešenja kad je u pitanju NIBENS. Sve što se dalje bude dešavalo, apsolutno svaki dogovor (pošto će kakav god da bude biti rešenje za ovaj status quo, i samim tim olakšanje za sve), malo relaksirati ovu akciju. Čini mi se i da se AIK (kao i slučaju Agroživa), opet osigurao znatno bolje od ostalih banaka. Čak i dok traje ova blokada, svo ovo vreme, AIKB skida sve prilive na račun Nibensa, a to su npr. mesečne uplate iz budžeta namenjene održavanju 1/3 putne mreže u Srbiji. Kolika je to tačno cifra nisam proveravao ali sigurno nije beznačajna. Mlatili su svojevremeno njome u "Insajderu". Treba biti oprezan, motriti šta se dogadja i reagovati u slučaju ako sve krene u pravom smeru. Čini mi se da smo lupili o nekakvo dno. Naravno, ako se ne pojavi još stranih kupaca sem ovog Unikredit kastodija, biće kilavljenja. Za Grke se slažem da nemaju nikakvog uticaja na cenu. Iz više razloga. Možemo o njima ako neko baš misli da ima potrebe. - Greta ::
- @bellel
Koliko shvatam ti se zalažeš da, banka gaji piliće, popravlja puteve po Srbije, pravi vino, cedi ulje, da preuzme NIS i NARAVNO... PRAVI DŽEM OD MALINA!
e pa kume mnogo je! Ne znam kako to zamišljaš? Ovde bi zbog prinudnog preuzimanja dužnika zbog nemogućnosti otplate kredita, banka bila samo PRIVREMENI vlasnik kompanije uz profesionalno vodjstvo uzeto iz struke, a odredjeno od strane banaka. U zavisnosti od stanja u kojoj se nalazi preuzeta kompanija to uopšte ne mora biti ništa loše. Naprotiv. Pa recimo mnogo puta spomionjana ATE banka najveći profit ubire od none-core businessa (šećerane /Hellenicsugar je u 90% vlasništvu ATE banke/, a pogotovo CRFS i SJKS, i neka fabrika metanola u Rumuniji). Eh da su ATEu svi poslovi doneli 15-20 puta uloženo! Nadam se da se onda slažemo da ne mora to nužno da bude ništa loše. | |
|
| |
Sutra PESIMISTA
Broj poruka : 1146 Points : 4397 Datum upisa : 11.12.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/2/2011, 22:52 | |
| @Stivmekvin
U poptpunosti se slazem. Ipak slazem se i sa onima koji kazu da Aik vise nece biti perjanica belexa, ali ce biti solidna, sigurna i likvidna akcija bez vecinskog vlasnika, koja usput u prioritetnom obliku isplacuje i solidnu dividendu. Tako i meni vise nije na prvom mestu u portfoliu nego izmedju 3-5 mesta. A obrnuo sam krug, izasao posle q1, usao posle q2.
Da li mozda neko zna koliko je tacno para izgubio Aik na pilicima. Mozda je bolje pitanje koliko su izgubile sve banke zajedno, posto Aik tamo nije bio vodeca banka kao sad. | |
|
| |
Vladulns VIP
Broj poruka : 1750 Localisation : novi sad Points : 6154 Datum upisa : 02.09.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 07:40 | |
| Kamate AIK banke Nibensu i od 30 %
Beograd -- Najveći poverilac Nibens grupe, niška AIK banka, papreno je naplaćivala poslovanje sa tim preduzećem, saznaje Press.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=08&dd=03&nav_id=529497 | |
|
| |
real_finanza VIP
Broj poruka : 157 Points : 358 Datum upisa : 12.07.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 09:15 | |
| izgleda stvarno ne može proći bez senzacionalističkih novinara + tehničke analize za koju smo videli da je pointless...
no dobro...ajmo na digitron - čak i sa shave-off KOMPLETNOG plasamana u nibens, banka se trguje na negde oko .68 book ... hvala, steve mcqueen, za 'malo' duži post od jedne rečenice | |
|
| |
Mr. Price Still learning
Broj poruka : 137 Points : 224 Datum upisa : 22.09.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 11:11 | |
| Strong buy! Hoce neko da se kladi? Ako nista drugo po formsko pivo. | |
|
| |
Slovenac1 VIP
Broj poruka : 2523 Localisation : Ljubljana Points : 6095 Datum upisa : 04.01.2008
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 11:51 | |
| - Mr. Price ::
- Strong buy!
Hoce neko da se kladi? Ako nista drugo po formsko pivo. Da, neko danas dobro kupuje, videčemo ko | |
|
| |
Fmember VIP
Broj poruka : 1619 Points : 5141 Datum upisa : 01.11.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 11:58 | |
| - Slovenac1 ::
Da, neko danas dobro kupuje, videčemo ko Koliko kupuju, toliko i prodaju. videcemo i ko prodaje. | |
|
| |
Slovenac1 VIP
Broj poruka : 2523 Localisation : Ljubljana Points : 6095 Datum upisa : 04.01.2008
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 12:05 | |
| - Fmember ::
- Slovenac1 ::
Da, neko danas dobro kupuje, videčemo ko Koliko kupuju, toliko i prodaju. videcemo i ko prodaje. Do pre para dana kupaca skoro nije ni bilo, a prodavaoca koliko hočeš. Zato je mnogo bitnije ko kupuje | |
|
| |
rovadc Just looking
Broj poruka : 22 Points : 22 Datum upisa : 21.04.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 12:34 | |
| Ovo je dobra kupnja, no zabrinjavaju visoke kamate na talijanske obveznice koje si talijani u ovom trenutku ne mogu da priušte. Pa ću se ja, iz vama susedne države, suzdržati trenutno.
lep pozdrav | |
|
| |
real_finanza VIP
Broj poruka : 157 Points : 358 Datum upisa : 12.07.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 12:42 | |
| - rovadc ::
- Ovo je dobra kupnja, no zabrinjavaju visoke kamate na talijanske obveznice koje si talijani u ovom trenutku ne mogu da priušte.
Pa ću se ja, iz vama susedne države, suzdržati trenutno.
lep pozdrav ma mi se vracamo ka shopingu u Trstu, tako da nema zime za njihove obveznice... viva ponte rosso! | |
|
| |
Ilija Member
Broj poruka : 480 Points : 1261 Datum upisa : 30.09.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 17:39 | |
| - Mr. Price ::
- Strong buy!
AIKB je na ovom nivou prevazišao krizu poverenja i staje na noge, pa sad idemo dalje. | |
|
| |
Bond Moderator
Broj poruka : 13756 Localisation : Novi Sad Points : 51502 Datum upisa : 03.06.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/3/2011, 17:51 | |
| Promene: 02.08. - 03.08.2011. (T-3) ili 28.07. - 29.07.2011. [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
Astana Still learning
Broj poruka : 134 Points : 623 Datum upisa : 17.07.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 10:18 | |
| Mislim da je cena bila extra i na 3000rsd ali situacija u svetu nije bas bajna, mislim da se ntreba srljati sa kupovinom, evenualno sa jednim delom novca i cekatidalji tok kretanja. | |
|
| |
real_finanza VIP
Broj poruka : 157 Points : 358 Datum upisa : 12.07.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 12:12 | |
| Mrkonjich: Nadam se dogovoru banaka i drzzave o Nibensu
BEOGRAD, 4. avgusta 2011. (Beta) - Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjich izrazio je occekivanje da che danas biti postignut dogovor banaka i drzzave o poccetku restrukturiranja Nibens grupe.
"Drzzava neche dozvoliti da 5.500 struccnih radnika ostane bez posla", kazao je Mrkonjich novinarima nakon obilaska radova na rekonstrukciji autoputa i petlje Gazela u Beogradu.
Mrkonjich je rekao da, ukoliko se postigne dogovor, radnici Nibensa vech sutra mogu da nastave radove na Koridoru 10 i odrzzavanju puteva. | |
|
| |
Slovenac1 VIP
Broj poruka : 2523 Localisation : Ljubljana Points : 6095 Datum upisa : 04.01.2008
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 12:48 | |
| Gde su sad vrli TA stručnjaci da nam objasne šta sad kad se cena akcije odbila od granice kod 2600 RSD? | |
|
| |
Dax VIP
Broj poruka : 414 Points : 1325 Datum upisa : 25.11.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 13:01 | |
| - Slovenac1 ::
- Gde su sad vrli TA stručnjaci da nam objasne šta sad kad se cena akcije odbila od granice kod 2600 RSD?
TA nema nikakvu naučnu osnovu, a vole da banuju | |
|
| |
Strbac VIP
Broj poruka : 130 Points : 314 Datum upisa : 14.11.2007
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 13:35 | |
| - Slovenac1 ::
- Gde su sad vrli TA stručnjaci da nam objasne šta sad kad se cena akcije odbila od granice kod 2600 RSD?
Slovenac, izvolite moje vidjenje desavanja na AIK-u: Akcija je jos uvek u padajucem trendu, odnosno AIK nije jos izasao iz downtrend kanala. Ovo sto se sada desava, moze biti samo kratka normalna oscilacija cene. Dobro je sto je juce akcija izasla iz formiranog boxa, probijajuci gornju granicu (2650) uz veci obim. Ovo je prvi znak da se akcija budi, ali ne i dovoljan. Za definitivnu promenu u kretanju cene, AIK mora da izadje iz downtrend kanala, nakon cega ce uslediti rast ili prvo horizontalno kretanje pa onda rast, u svakom slucaju promena trenda cene. | |
|
| |
Fmember VIP
Broj poruka : 1619 Points : 5141 Datum upisa : 01.11.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 14:03 | |
| - real_finanza ::
totalno se ne slazem. pa zar ne vidite gospodine Strbac da je uvod u Vase vidjenje bila jedna ironija ka TA... dakle, mislim da je spominjanje Downtrend kanala i slicno potpuno iracionalno jer SVI OVDE JAKO DOBRO ZNAMO zasto je pala cena akcije AIK Banke... toliko pisemo o tome da Milo štuca u zatvoru... elem, moja prognoza je izuzetno brz oporavak sene, na najmanju naznaku bilo kakvog rešenja gorućeg pitanja o KOME SVI ZNAMO, a taj oporavak neće moći ni Einstein da objasni, a kamoli TA... JMHO Jel to ima nekih naznaka na neko resenje pa cena raste poslednjih par dana? | |
|
| |
Slovenac1 VIP
Broj poruka : 2523 Localisation : Ljubljana Points : 6095 Datum upisa : 04.01.2008
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 14:36 | |
| - Fmember ::
- real_finanza ::
totalno se ne slazem. pa zar ne vidite gospodine Strbac da je uvod u Vase vidjenje bila jedna ironija ka TA... dakle, mislim da je spominjanje Downtrend kanala i slicno potpuno iracionalno jer SVI OVDE JAKO DOBRO ZNAMO zasto je pala cena akcije AIK Banke... toliko pisemo o tome da Milo štuca u zatvoru... elem, moja prognoza je izuzetno brz oporavak sene, na najmanju naznaku bilo kakvog rešenja gorućeg pitanja o KOME SVI ZNAMO, a taj oporavak neće moći ni Einstein da objasni, a kamoli TA... JMHO Jel to ima nekih naznaka na neko resenje pa cena raste poslednjih par dana? Pa pogledaj gornji post šta misli Mrkonjic o rešavanju problema Nibens. Ja inače mislim da treba sačekati objavu q3 pa da vidimo gde ide ova banka. | |
|
| |
Fmember VIP
Broj poruka : 1619 Points : 5141 Datum upisa : 01.11.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 15:03 | |
| - Slovenac1 ::
Pa pogledaj gornji post šta misli Mrkonjic o rešavanju problema Nibens. Mrkonjic izrazio misljenje ... Zato sad AIK raste "3 dana pre roka" | |
|
| |
real_finanza VIP
Broj poruka : 157 Points : 358 Datum upisa : 12.07.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 16:29 | |
| - Strbac ::
- real_finanza ::
totalno se ne slazem. pa zar ne vidite gospodine Strbac da je uvod u Vase vidjenje bila jedna ironija ka TA... dakle, mislim da je spominjanje Downtrend kanala i slicno potpuno iracionalno jer SVI OVDE JAKO DOBRO ZNAMO zasto je pala cena akcije AIK Banke... toliko pisemo o tome da Milo štuca u zatvoru... elem, moja prognoza je izuzetno brz oporavak sene, na najmanju naznaku bilo kakvog rešenja gorućeg pitanja o KOME SVI ZNAMO, a taj oporavak neće moći ni Einstein da objasni, a kamoli TA... JMHO TA ne treba da govori zasto je akcija porasla ili pala i ne moze biti razlog za bilo koji potez akcije. Ona daje pomoc i signal kada moze najvise da se zaradi na nekoj akciji. To je sve. Nema potrebe za objasnjenjima tipa ZASTO , vec bolje je preusmeriti se na KADA. ZASTO uvek dolazi kasnije.
U tome je lepota TA, ide ruku pod ruku sa fundamentima, ali daje signale pre nego sto se fundamenti saznaju. U stvari, kupujete/prodajete kao upuceni insajder, a da to niste. Ima li bolje ? ima, ima -> TA na razvijenim tržištima, gde je volumen konzistentan, i gde postoji nešto što se zove 'liquidity ratio', a ne kad sa 50 evra možeš pomeriti index za 1%... no dobro, uzdaj se u se i u svoje kljuse | |
|
| |
Sofke Our family
Broj poruka : 330 Points : 1228 Datum upisa : 13.11.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 17:32 | |
| real_finanza celu stranu zauzimas i nista ne kazes,ajd saberi se ,osmislui sta oces i kazi nam,batalio tabele i algoritme samo tebi znane,oooo magu berzi,daj bre skini se i pusti normalne da komentarisu,takvih kao ti bilo je u pokusaju podosta,ako nemas sta da kazes nisi u OBAVEZI NISTA da pises! | |
|
| |
Bond Moderator
Broj poruka : 13756 Localisation : Novi Sad Points : 51502 Datum upisa : 03.06.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/4/2011, 18:58 | |
| | |
|
| |
JelenaS Our family
Broj poruka : 159 Points : 701 Datum upisa : 05.06.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 12:31 | |
| Vidi li neko dokle ovo ide dole? | |
|
| |
JelenaS Our family
Broj poruka : 159 Points : 701 Datum upisa : 05.06.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 12:55 | |
| Izgleda da će 2400,00rsd u ponedeljak biti dobra prodaja... | |
|
| |
Ivan2211 VIP
Broj poruka : 419 Points : 885 Datum upisa : 31.05.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 14:07 | |
| Postignut dogovor o restrukturiranju Nibensa
http://www.beta.rs/?tip=article&kategorija=ekonomija&ida=2550264&id=&ime=
"Programi će biti odmah prihvataćeni, preduzeća će nastaviti da rade normalno, bez blokade računa, a programom je predvidjeno tačno kada se vraćaju dugovanja", kazao je on dodajući da su banke, najveći poverioci Nibensa, predložile menadžment koji će rukovoditi svim preduzećima. | |
|
| |
Ars Vivendi VIP
Broj poruka : 2782 Points : 7935 Datum upisa : 21.01.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 14:38 | |
| Bojim se da ni to sada više neće mnogo pomoći!? | |
|
| |
Slovenac1 VIP
Broj poruka : 2523 Localisation : Ljubljana Points : 6095 Datum upisa : 04.01.2008
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 14:52 | |
| - Ars Vivendi ::
- Bojim se da ni to sada više neće mnogo pomoći!?
Ako danas dodje do odboja u USA (a izgleda da hoče), onda če pomoči | |
|
| |
real_finanza VIP
Broj poruka : 157 Points : 358 Datum upisa : 12.07.2011
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 14:54 | |
| hoće hoće!
U.S. Stock Futures Data as of 8:35am ET S&P +12.80 / +1.07% Level 1,211.50 Fair Value 1,196.69 Difference 14.81 Nasdaq +26.75 / +1.21% Level 2,236.25 Fair Value 2,204.59 Difference 31.66 Dow +73.00 / +0.64% Level 11,444.00 | |
|
| |
Fmember VIP
Broj poruka : 1619 Points : 5141 Datum upisa : 01.11.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 15:41 | |
| - JelenaS ::
- Izgleda da će 2400,00rsd u ponedeljak biti dobra prodaja...
Moze da bude al ne mora da znači posle ovih vesti moze biti i da 2700 bude dobra kupovina.... | |
|
| |
JelenaS Our family
Broj poruka : 159 Points : 701 Datum upisa : 05.06.2010
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 15:53 | |
| - real_finanza ::
- hoće hoće!
U.S. Stock Futures Data as of 8:35am ET S&P +12.80 / +1.07% Level 1,211.50 Fair Value 1,196.69 Difference 14.81 Nasdaq +26.75 / +1.21% Level 2,236.25 Fair Value 2,204.59 Difference 31.66 Dow +73.00 / +0.64% Level 11,444.00 petak u ponedeljak ide crveno,crveno,crveno,crveno je boja ... [You must be registered and logged in to see this image.] | |
|
| |
Ilija Member
Broj poruka : 480 Points : 1261 Datum upisa : 30.09.2009
| Naslov: Re: AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) 8/5/2011, 17:23 | |
| - JelenaS ::
- petak u ponedeljak ide crveno,crveno,crveno,crveno je boja ... [You must be registered and logged in to see this image.]
Šta je sa tobom ženo, znaš li čemu se raduješ? | |
|
| |
| AIK banka a.d. Niš - AIKB (VII IDEO) | |
|